Time came creaping

En varm kväll i maj satt du och jag på ditt rum, pratandes om framtiden skrattade vi förväntansfullt och din närvaro var min lycka. Vi öppnade en blogg tillsammans där vi skulle skriva allt roligt vi var med om. Allt som skedde i våra liv utan censur. Vi var ekorron och igelkotten.
Mitt i vårt skrattanfall slår blixten ner utanför ditt fönster och vi skriker till. Aldrig har det regnat så mycket och utan att ens prata med varann om saken slängde vi våra kläder åt sidan och sprang ut i det som skulle bli årets första sommarregn. Varma andfådda och lite smått rädda för dina föräldrar.

Vår sommar var full av dessa stunder. Den var 100 % full av NU. Det var inte ens på tal om senare eller planering.
Vi var ute i hagar. Vi cyklade skånerundor.....sen att den bara varade till Lund är en annan sak...
haha kommer du ihåg våra grillningar och långa stunder i gräset av endlöst snack. Vi pratade om killlar...sex....sommar..fester...killar..

Hösten knackade på min dörr för drygt en månad sedan nu. Sommaregn och vattenpipan ställdes åt sidan.
Men vintern har aldrig varit något problem för oss.
Jag kommer ihåg kalla vinterkvällar i jacuzzin. Varma och nakna. HA, du jag, emelie och din pojkvän hahah, rullandes i snön i din trädgård. Har alltid undrat vad dina grannar skulle sagt om dom sett oss alla fyra den kvällen.

Har aldrig sett fram emot galna kväller framför brasan med dig så mycket som nu. Jag älskar allt vi gör tillsammans. Tilloch med våra gräl är roliga!
Shwayze i högtalarna påminner mig om allt som vi ser fram emot varje år och varje dag. Du kommer inte undan.
Jag älskar dig min ekorre, crazy betch! Emmi du är och förblir mina bästa stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0