Söndags eftermiddag

Nu sitter jag i min säng, utanför regnar det och klockan är halv 12.
Det är Söndag..
Jag drömde världens hemskaste dröm häromkvällen, det handlade om att jag aldrig skulle få ha dig i mitt liv mer. Att det var över för evigt. Det vet jag att det är självklart. Det är ju slut.
Men att aldrig kunna ha dig vid min sida och veta om att du bryr dig om mig längre. På olika sätt eller former, Det är en annan sak.. Kanske det var en sann dröm ? Jag vet inte, jag hoppas inte det.
Igår var det jätte trevligt, vi åkte in till Klågerup och träffade de människor.
Vi hade riktigt trevligt! Bara var och pratade. Man får en otroligt bra känsla med de personerna ! Går inte ens att förklara. Blir påminnd för varje gång vi träffas.
Synd att det inte finns fler sådana.
Känns som att tiden börjar komma ifatt mig. Jag börjar förstå saker som jag förträngt förut. Är det så ?
Som att verklighet faktiskt börjar betyda någonting. och min " Emmi fantasi " inte styr mig längre.
Kanske det är positivt ? Men gud vad tråkigt. Att alltid leva i verklighet. Det ska jag aldrig göra.
Min Emmi fantasi är isåfall nog betydligt bättre.
Mamma har hittat hus snart, vi ska köpa det.. I Usa.
Jag ska flytta och det känns otroligt. Men nu när man börjar inse det.. Då emmi fantasierna börjar vissna har jag en viss rädsla nu också.
Jag ska flytta....
Shit, är det vad jag vill ? Det har alltid varit min största dröm men nu när man kommer till kritan börjar man stelna lite.
Vi får se vad tiden har att erbjuda.
Nu ska jag leva vidare denna söndag.. ochhoppas att min emmi fantasi kan föra mig till ett vackert ställe idag där jg kan samla lite tankar innan veckan påbörjas igen.
Men sen kommer såklart verklighet ifatt och tvånget om att förstå vad som egentligen händer i mitt liv och världen.
Cya

// Emmi lowenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0