HAHA!!!

Herregud vad jag grinade åt Felicia inlägg !!! HAHAHAAHA
Men det är sant, jag satt riktigt jävla trött vid matbordet efter en lång dag med både skola och träningen.
Äntligen, MAT !!! och inte ett endaste jävla " måste "
Nej men vad tror ni kommer och ploppar ut ur mamma mun
" EMMI , YOU HAVE A LESBIAN SEX BLOGG SAYING YOU ARE FELICIAS SEX SLAVE !!! "
jag säger.. HOST * HOST * .. VA?? HAHAHAHHA
Nej, för då blir hon jääääävligt lack, . bråk.. Helt underbart ju ! Verkligen !
Nej men vafan licksom, riktigt trött på sånt skit. Rykten som bara döödar livets njutningar. Förstörde min kyckling med potatis !!
Jag kör på som Felli och säger.. " vad fan, har ni inget roligare för er. Livet måste vara ganska så tråkigt.. "
Anyway !!
Fick MVG på mitt projektarbete i foto !! CRED TO EMMI !! ( överlycklig ) blev jag och ja, fyfan ! BAAMM så ska det låta!
Denna veckan har kännts lite mer så.. Ta tag i livet.
Jag har nu en prioriterings lista i min hjärna !!
1. Familj
2. Vänner
3. skola
4. Jobb
5. Träning

Yeeah, så det blir väll att köra på det !! Jobb intervju idag ! Ohyes, inte fel med pengar.
Sen så är jag SÅ GLAD ATT FELICIA ÄR HEMMA FR^N BERLIN och hoppas på varm choklad med henne ikväll =)
Nu återgår jag till lektionsarbete. Pussah

// Emmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0