Ett vad....

OK, nu har jag spenderat de senaste timmarna vid våran blogg med djupa inlägg om tankar och ämnen som ständigt dyker upp i mitt huvud. Det hela känns som ett fett myggbett. Jobbigt och det försvinner inte när man kliar på det.
Livet är helt enkelt för kort, och att grubbla 24/7 är slöseri på dyrbar tid.
Det är ju faktiskt inte så att man går igenom något deppigt hela tiden. Nu är det ett av de tillfällena jag bara älskar livet något otroligt!

Igår var jag hemma hos "Tompa" på kvällen...som vanligt. Det var sista gången jag var hos honom innan han kommer tillbaka från sin kenya resa. Det hela blev en sen träff efter hans träning, vilket betydde att jag redan var halvt sovande när vi träffades.
Det blev scrubs...how i met your mother och extremt mycket sex.
Japp, mysigt , långsamt och svettigt sex...
Även om jag egentligen skulle hem efter det så verkade inte mina ben fungera så jag stannade hos honom över natten, tog mig upp kvart i sju på morgonen, pussade honom hejdå och fick min morgonpromenad i regnet.
Vägen hem var full av oro då jag smugit ut gårdagen och nu var påväg hem utan att ens veta om mitt öde.
Fan vad jag hoppades att ingen märkt något.
Men felicia, du är ju nitton år ? Har dina föräldrar verkligen något att säga till om då? undrar jag ofta för mig själv. Turns out they do!

Väl hemma och smart tror jag när jag smugit mig in genom förrådsdörren, ramlat över kartonger och äntligen ställt undan regnstövlarna märker jag att mamma har skickat ett sms.
Japp, busted. Big time.

Min dag fortsätter i på väg till skolan med total yrsel och hopp om att jag ska finna en säng bakom pressbyrån.
Tidig lunch i skolan, JEEEJ!.....fisk och potatismos...ärligt, skojar ni med mig?
Måste säga att jag var ganska stolt över mig själv då jag stannade hela dagen i skolan fast än jag länge funderade på skolk. Dom som skrivit schemat vet iallfall verkligen inte hur ungdomars tidsuppfattning ser ut...

Och just när jag inte trodde att dagen kunde bli segare kommer jag ju på att tompa faktiskt snart är i kenya! I tre veckor! Vilket betyder inget sex överhuvudtaget.
Det roliga är att jag på senaste tiden inte riktigt sett mig själv som sugen. Det har mest flutit på och jag har simmat i dammen av äventyr. ( Med det menas rulla bland lakanen)
Sista dagarna har jag inte ens varit kåt, tills NU! Fråga mig inte vad det är , men något är fel på mig.
Allt jag inte kan få vill jag ha. Just nu är det ett dygn sedan sist. Hade jag kollat in detta inlägget hade jag tänkt. Stackars tjej, hon måste ju verkligen vara dum i huvudet!
Och sen när man öppnar den jävla byrån...ja....då är ju mr purple sönder!
Ett desperat sms senare och det jag vill komma till är att jag gjorde något dumt.
Till en nära vän sa jag att jag inte skulle ha sex....eller ens röra mig själv på en månad. EN MÅNAD!
Jag har nog aldrig ångrat mig så mycket på länge och jag är helt säker på att jag kommer krypa på väggarna inom snar framtid.
Anledningen till varför jag är så säker är för att det redan känns.

Kanske sa jag för mycket just nu. Men detta är faktiskt min blogg, my space. Här får jag egentligen säga vad fan jag vill. Så....deal with it....I know i have to!

puss och godnatt alla kåta därute!

Kommentarer
Postat av: Booooo

Dont, do, it. Jag skulle ha fap-free-oktober och det funkade i början, 3-4 dagar in började man bli frustrerad och fick -väldigt- frekventa tankar och intima drömmar. Efter ca 10 dagar brast självkontrollen på en fylla och kort sagt så kunde jag inte ens somna pga av pungkramp.



Nu vet jag ju inte hur det är för de andra könet, men om du inte vill att dina äggstockar ska implodera så rekommenderar jag inte det. Det är inte hälsosamt.

2009-11-05 @ 23:16:56
Postat av: Felicia

hahahahahahahaha!

jag dör av att läsa din kommentar ! men visst , jag tror inte heller det är särskilt hälsosamt, men tänk så mäktigt sex måste bli efter en månad??

Eller jag vet inte. JAg frusrerad tills dess skulle nog göra människor i min omgivning oroade !

2009-11-07 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0