En kväll med emmi

Kom precis hem från Emmi, eller tja, för en liten stund sedan.
Det hela började som vanligt, ett snabbt hej sedan dissad för någon annan stod på gatan.
Sweet, känner mig alltid lika populär ;)
In genom ytterdörren klampar jag och Lisa ( hennes mamma ) kollar halvt konstigt på mig.
Vet inte om hon i det läget fantiserade om mig och gårdagens bravader och om en potentiell lesbisk blogg med hennes dotter. Inte helt omöjligt men aldelles för vrickat för att ens tänka på.
Så jag intog en position i soffan och berättade om min resa i Berlin, som btw var helt underbar. Dock ingick en del tidiga mornar, boende med fem andra tjejer i ett rum och ont i fötterna efter mils långa rundor i staden!Men klart värt det !
Efter en stund kom emmi inspringande och började inom fem minuter...nej jag ändrar mig....tre sekunder bråka med sin mamma.
Måste bara säga att jag tycker det är så roligt att lyssna på dom. Emmi överreagerar och lisa besvarar med en skön amerikansk utskällning. Det hela känns som att titta på 8 simple rules bara att pappan blivit utbytt till lisa. Underbart :D
Såklart hade hon förberett en mysig brasa som vi slog läger framför med varm choklad i handen.
Sen pratade vi på som vanligt om allt som vi har i huvudet. Till slut efter någon timme med musik och snack slutade det med emmi som ville kasta ut mig för att sova.
Stadigt höll jag ett grepp i hennes säng och det hela slutade i en wrestling match och ett försök att strypa mig efter jag petat på hennes äckliga och ömma finne...haha förlåt emmi <3
Kan inte ens beskriva synen när jag drar med henne ut på uppfarten för att se hennes ögon bli svarta. Åh vad jag älskar att göra dig sur<3
Halvt i panik biter du mig och jag släpper dig fri att krypa in i ditt lilla bo igen. haha ekorren tillbaka i trädet och igelkotten får vandra hemmåt igen.
Ser fram emot vår fika imorgon och min iaktagning av dina danska vänner

Lööve you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0