Best friends forever, boys are whatever!

Hejsan !! Jag kom precis hem från Felicia, ät blöt och i en riktig chill- stämnig !!
Herregud, jag måste säga att jag har de bästa vännerna som finns, haha
Efter skolan träffades jag och felicia på espresso house md scones och chai latte, invigning inför helgen. UNDERBART! förutom det så kände hela dagen att - vafan, ikväll ska något hända. Jag bryr mig inte om vad, jag kan fucking hugga ner ett träd, åka åt helvete. Kanske även simma i havet. Men något CRAZY skulle ske !! ( kände jag )
Sååå... klockan halv 9 sitter vi i Fellis tvättstuga.. Vad fan händer? Klågge, ville de hitta på ngt ? .. Nej !!
Ingen kände för att köra.. Vi tänke, idag är det fredag den 13 e och vi gör inte ett skit, all dressed up with no place to go !!
Då, i samma ögonblick som jag kände hopplöshet drar felicia upp en lykta..." Vi bygger ett tält ".. Hoppet kom tillbaka till mig, värmen av vår vänskap bara flöööödade ! Precis som i min dröm häromnatten .. Felicia.. HAHAHAH
Nej men Anyway !! Så JA !! Vi går ut, klockan 9 i ösregnet ute i trädgården och börjat bygga upp ett zebra tält.. Sedan tog vi en stor grön sak över så att det inte skulle läcka in och till slut blev det till ett mysigt fort!!! Vårat lilla palats ute i regnet en fredags kväll !
Där satte vi oss, med tända ljus överallt i små lycktor, vattenpipa, varm och god te, knäckemackor, kex, massa filtar och kuddar. Låt mig inte glömma med värmen från varandra som man kunde känna från mils avstånd. Hyllning till Hösten, Avslut för sommaren !! Me nvet ni vad ? Det har inte en endaste jävla betydelse för att beroende på vilken årstid det än är så kan man göra det bästa av det.. Detta var den mysigaste kvällen på flllleeeera månader och det var no thanks to friendship, väder, och en hemskt rubbade hjärnor från oss båda som slagit sig samman. HAHa
Nej men detta är en sådan kväll man aldrig glömmer, vi satt där i säkert 4 timmar med Heidi och mös tills jag var tvungen att ta mig hemmåt.
Tack för ikväll tjejer !!
Felicia, you rock my world!
Du är en brud jag alltid vet finns till, den som aldrig tackar nej till en bra och crazy idé . Du tar risker och jag gillar det ! Jag älskar dig för vad och vem du är.
Obesegrat, Begränsat, riskfyllt, farligt, roligt, otroligt och helt jävla underbart är vår vänskap.

/ emmi =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh gumman, det var verkligen supermysigt fast än min pappa gick crazy på oss....du vet att vi tididgare jämförde honom med mossulini...måste bara säga att jag nyss kom på vem han är...Du vet farsan i emil i lönneberga....jag är såå emil hahha'

Jag älskar dig emmi!!!!!

2009-11-14 @ 01:48:43
Postat av: Bo

HEY! Försök du själv att övertala 7 andra pengagalna dudes som nyss börjat ett pokerspel att slita sig, not so easy I must say. Nästa crazy idé står jag för <3

2009-11-15 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0