Studentvecka

Nu sitter jag här äntligen och förbereder mig för att skriva mitt första inlägg.
Sötnosen som jag delar min blogg med ( med annat namn Emmi ) har tjatat på mig i evigheter eftersom det har tagit sin lilla tid innan jag satt mig framför datorn och låtit fingrarna gå loss på tagentbordet.

Det känns faktiskt lite konstigt får jag lov att erkänna att blotta sina tankar på internet där vem som helst kan läsa det, men jag har ju faktiskt get mig fan på att jag ska ge mig in i detta helhjärtat, no bullshit. Så nu rycker jag av mig alla om och men och öppnar pandoras ask!

Så klart ska jag ju presentera mig själv men tyvärr får ni inte hela mitt livs historia, ni får helt enkelt nöja er med mitt namn. Hej Felicia här aka Rai rai! Resten känner jag på mig kommer att visas under de timmar jag kommer att sitta och skvallra, skratta och dela med av mina hemligheter vid datorn.

Idag är det torsdag på studentveckan vilket betyder att tre nätter är gångna. Tja, om man då inte räknar med förra veckans studenter också. I övrigt har jag längtat efter studentveckan som då jag o mina ( halvt alkoliserade ) vänner sagt skulle bli SKITBALL!  Ja....det har varit ös från första början, och jag kan inte hjälpa att låta som min farmor just nu, men när fan tar helvetet slut ? haha

De senaste veckorna har varit så hektiska att jag varken vet ut eller in. Praktik på Kungliga Teatern i Köpenhamn, restarbeten i skolan, festande, och så kommer studentveckan som har varit så efterlängtad när jag inte bara har slut på krafter men också är fattigare än de tandlösa kärringarna på centralstationen!

Tre nätter gångna...två kvar och då är ikväll inräknat. Två nätter fyllda med god mat, fulla vuxna människor, och backar med cider utan botten. Nej jag ändrar mig! Det finns ju faktiskt inget att klaga över förrutom min lever som nog ropar efter hjälp eller funderar på att anmäla mig för misshandel.
 
I två nätter till tänker jag festa som aldrig förr, skämma ut mig, säga saker jag inte borde, driva mina föräldrar till vansinne och glömma bort gårdagens bravader i ännu mer sprit. Allt detta för att sedan göra en helomvändning, låsa in mig på rummet i en vecka, gå i ide eller bara checka in på rehab helt enkelt!
NU är det dags att göra sig iordning för kvällen, sätta på sig finkläderna och sitt bästa leende, för kvällen närmanr sig ännu en gång...
Skål och botten upp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah you make me proud felli ;D

2009-06-22 @ 21:24:56
URL: http://emeliely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0