DRAMA

jaja Felli, KLAGA LIDE TILL!
Men måste dock säga "sant som fan" .. Trodde veckan aldrig skulle vara slut.
Man kan tacka gud för att vi klarade det tillsammans ;)
Mohaha,
Anyway.. Emmi här.. Aka. Emsan mensan.. Hur det smeknamnet kom till behöver vi inte gå in på men jag säger bara som såhär, Välkommen till vår lilla skvaller tidningen om oss själva .. hihi, låter dock deprimerande
Hektiskt fucking vecka måste jag säga.. Ingenstans men överallt
Sommarlovet har börjat och jag känner att vi borde KOMMA IGÅNG med utflykterna ! Vafan, NO MORE SCHOOL FUCKING WOORKKKK ! nu ska vi bara sit down and relax och alla skit saker vi ska göra.. får rysningar så fort jag tänker på det.. Kmr bli en massa saker att berätta om när vi börjar igen till hösten. Minnen vi kan skratta om och åt. hahaha, ja.. jo.. Vår sommar är ju på ett sätt uträcknat till det sjukaste sommar - 09 ( I like hur det sounds )
Iallafall, drama med killproblem och jag kan säga att jag RIKTIGT sa till på skarpen på midsommar, en gryta som snabbt kokade över men fan vad skönt det känns nu men sammtidigt lite väl tyst i grytan =/
Ångesttttttt!!!!! Pallaaa att man ska ha såna hära konstiga kännslor när man bad om att få det över stökat!!
Vet knappt själv vad jags nackar om.. fattar du felli?
Iallafall, din tur =)  Pussah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0