Saknad

Fyfan, vad jag saknar dig idag..

Att kunna ta dig för givet.
kunna krypa ner under täcket och känna din kropp tätt intill min för att få mig att glöma alla problem,
att springa hem till dig då jag inte ville vara hemma.
Att älska dig utan ursäkt.
Att sakna dig med anledning.

Idag vill jag inget annat än att lådsas.
Springa hem till dig som om inget någonsin tagit slut och inga dörrar blev låsta, Förstå dig igen. Som ingen annan, veta att du försöker förstå dig på mig.
Hålla om mig, kyssa mig. Viska att du älskar mig och att du vet om att jag inte menat någonting som jag sagt.
Se på mig på det sättet, som om det inte fanns någon annan.
Vakna vid din sida och utan en tanke kunna röra vid din hud, veta att du inte skulle bli arg. Bara vända dig om och ge mig kärleken som jag bad efter.
Idag är en sån dag. En dag av saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0